Kumppanian operatiiviselta johtajalta Ninalta löytyy kokonaisvaltainen bisnessyke
Uteliaan kiinnostuneesti maailman menoa seuraava Nina Toivola toimii Kumppanian operatiivisena johtajana. Hän on myös yksi Kumppanian asiakasvastaavista ja luotsaa erilaisia strategisen viestinnän kokonaisuuksia. Monenlaisia viestinnän tehtäviä urallaan kohdanneelle Ninalle on kehittynyt vahva kyky yksinkertaistaa monimutkaisia asioita, hahmottaa oleellinen ja tehdä hattarasta konkretiaa. …
Kokemuksia kokonaisvastuullisesta viestintäkumppanuudesta yli vuosikymmenen – Samlink
Yhteinen tekeminen voi olla sekä mukavaa että tuloksekasta, sellaista kuin Samlinkin ja Kumppanian yhteistyö. Pankki- ja finanssialan asiakkaiden liiketoiminnan muutoksessa mukana oleva Samlink luo kustannustehokkuutta ja kasvua tietotekniikan avulla. Samlinkin 350 asiantuntijaa toimivat laajasti digitalisaation edistäjänä ratkaisuosaamista ja palvelumuotoilua hyödyntäen. Yhteistyö alkoi …
Hyvinvointialueiden käynnistäminen vaatii vahvaa viestintää
Hyvinvointialueiden perustaminen on valtava yhteiskunnallinen uudistus, joka vaatii minkä tahansa muutoksen tavoin vuorovaikutteista, ymmärrettävää ja jatkuvaa viestintää. Viestinnällä vähennetään muutokseen liittyviä huolia ja edistetään positiivista asiakas- ja työpäiväkokemusta. Ensi vuonna 21 hyvinvointialuetta aloittaa toimintansa Suomessa. Hyvinvointialueet ovat kunnista ja valtiosta erillisiä julkisoikeudellisia …
Viestintä innostavana osana liiketoimintaa ja strategian toteuttamista – Solutos Oy
Solutos Oy on mielenterveys-, sosiaali- ja perhepalveluiden intohimoinen kehittäjä, jonka asiakkaisiin kuuluu sote-alan palvelutuottajia julkiselta sektorilta. Solutos tarjoaa sekä psykiatrian lääkäripalveluja että psykososiaalisten palveluiden tuotannonohjauksen ohjelmistoratkaisuja tukemaan palvelutuotannon jatkuvaa kehittämistä. Solutoksen liiketoimintajohtaja Sanna-Tuulia Lehtomäen toiveena oli löytää viestintäkumppani, joka voi huolehtia kerralla …
Osallistava työpaja kirkastaa monta asiaa yhdessä ja erikseen – Lastensuojelulaitos Konkari-koti
Konkari-koti on porilainen lastensuojelulaitos, jossa rakennetaan lasten ja nuorten elämänhallinnan keinoja. Vuosien saatossa olemme päässeet tekemään monenlaisia viestinnän ratkaisuja Konkarin kanssa. Viimeisen vuoden aikana kehitimme yhdessä digitaalisia palvelumalleja sisäisesti ja ulkoisesti. Viestinnän työpaja auttaa kirkastamaan tavoitteita. Konkarin ja Kumppanian kehittämiskokonaisuus käynnistettiin keväällä 2020. Projektin alkuvaiheessa kuvattiin nykytila ja valikoitiin sisäiset …
Kielenhuolto kannattaa, kun viestintä sakkaa
Viestinnän nopeuteen liittyvät odotukset ovat kasvaneet samalla, kun kirjallista viestintää on arjessamme enemmän kuin kenties koskaan aiemmin. Kiireessä viimeistelty kielenhuolto jää usein tekemättä, vaikka kieliasulla on valtava vaikutus viestin ymmärrettävyyteen, uskottavuuteen ja jopa lähettäjän maineeseen. Kielen perusteella tehdään sekä tietoisia että tiedostamattomia …
Uutiskirje pitää yhteyttä asiakkaisiin
Uutiskirje on kätevä media viestintään. Sisältöön kannattaa kiinnittää huomiota, sillä vastaanottaja luultavasti kaikkein mieluiten jättäisi uutiskirjeen lukematta. Anna lukijoillesi syy pysähtyä lukemaan. Kun vastaanottaja tulee palvelluksi hyvällä sisällöllä, ei hän tahdo jatkossakaan ottaa riskiä, että jäisi hyvästä lukukokemuksesta paitsi. Kun lukija on jo niin sanotusti koukussa, on aito suhde syntynyt. Miten lukijaa palvellaan? …
Saavutettavuus on yhdenvertaista kohtelua
Jokainen on törmännyt joskus verkkopalveluun, josta ei oikein ota selvää: missä on valikko, miten pääsen eteenpäin, keneen voin ottaa yhteyttä? Valkoista tekstiä on saatettu latoa keltaiselle tai harmaalle pohjalle, jolloin näköhäiriö iskee keneen tahansa. Tilanne on entistä mutkikkaampi, jos ei koskaan näe …
Kumppanian Twello+ valloittaa kansainväliset markkinat
Kumppanian Twello+ tekee terveyden edistämisestä inspiroivaa! Milleniaalisukupolvi haluaa korostetusti omaan ikäänsä, sukupuoleensa, elämäntyyliinsä, perimäänsä ja työhönsä sopivia tietoja, taitoja ja ideoita, joiden avulla tehdä omaan terveyteensä myönteisesti vaikuttavia valintoja. Tämä on myös laajempi kuluttajatrendi ja kehityksen suunta. Me uskomme, että lähitulevaisuudessa digitaaliset palvelut …
- 1
- 2