Maailmalla vuoteen 2020 mennessä työväestöstä 50 prosenttia on uuden milleniaalisukupolven edustajia. Tämä sukupolvi ravistelee työelämää ja laittaa uusiksi sekä palveluiden tarjonnan että johtajuuden.
Tunnistatko sinä milleniaaliasiakkaasi tarpeet? Palvellakseen asiakasta on ensin tiedettävä kuka hän on sekä mitä hän tarvitsee ja haluaa.
Milleniaalit ja asiakaskokemus
Ajatukset, oletukset ja asenteet ohjaavat tekemistämme – hyvässä ja pahassa. Uudistuvassa työelämässä rutinoituneet tavat ja ajatukset vaativat pöllytystä. Miksi uusi sukupolvi ajattelee asioista niin eri tavalla kuin vanhemmat sukupolvet? Miten suhtautua uuden sukupolven asiakkaisiin? Kuinka ymmärtää työkaveria ja työyhteisön toimintaa paremmin?
Tilaa valovoimaisen Jennimme spektaakkelinomainen milleniaalishow, ja tiedät.
Jenni tulee ja innostaa
Kumppanian Jenni Rajahalme on todellinen vaikuttaja. Innostavalla esiintyjällä on takanaan satoja huippupalautteita niittäneitä koulutuksia ja pääpuheenvuoroja. Superpositiivisella Jennillä on yli 15 vuoden kokemus yrittäjyydestä sekä työelämän, yrittäjyyskasvatuksen ja viestinnän kehittämisestä että luennoimisesta. Jenni valmentaa muun muassa aiheista milleniaalisukupolvi asiakkaina ja työyhteisöissä, media- ja kriisiviestintä, tulevaisuuden työelämätaidot, uuden sukupolven johtaminen, motivointi sekä yrittäjyys.
Innostuminen uudesta ja motivoituminen voivat vaatia hieman ulkoa raapaistua kipinää. Toisinaan yksi minuutti ja muutama oikea sana voivat kääntää kokan kohti unelmien ulappaa.