Innostava viestintä tukee strategisia tavoitteita – Integritas Oy
Integritas Oy on mielenterveys-, sosiaali- ja perhepalveluiden intohimoinen kehittäjä, jonka asiakkaisiin kuuluu hyvinvointialueiden palveluntuottajia. Integritas tarjoaa psykososiaalisten palveluiden tuotannonohjauksen ohjelmistoratkaisuja tavoitteenaan auttaa asiantuntijoita ja johtajia toiminnanohjauksessa ja palveluiden kehittämisessä. Integritas tuottaa ja kehittää kahta sote-alalle suunnattua järjestelmää: PIRKKO®-järjestelmää ja Perhepirkkoa. Kumppanian ja …
Viestintäyhteistyö on strategista kumppanuutta – Samlink
Kun yrityksen viestintä on laadukasta, tuloksellista ja avointa, se soljuu kaikkien kohderyhmien ulottuville sujuvasti ja ajallaan. Onnistuneen viestintäkokemuksen takana on aina rutkasti suunnittelutyötä, aikataulutusta, kehittämistä ja analysointia. Viestintäkumppanuus takaa sen, että asiakkaan käytössä on monipuolinen viestintätiimi. Finanssialan yrityksille IT-ratkaisuja toimittavan Samlinkin ja …
Projektipäällikkö ja asiakasvastaava Sonja on omiaan digitaalisen viestinnän parissa
Kumppaniassa projektipäällikön ja asiakasvastaavan töitä tekevä Sonja Sjögren on viestinnän ja markkinoinnin monitaituri. Sonja vannoo yhteiskehittämisen nimeen, työskentelee mielellään kansainvälisissä asiakkuuksissa ja luovii intuitiivisesti digitaalisissa järjestelmissä. Lähestyvät deadlinet antavat luovaan työhön tarvittavaa potkua ja saavat Sonjan loistamaan entistäkin kirkkaammin. Kumppanian Sonja on …
Projektipäällikkö Karla uskoo työnantajamielikuvaviestinnän olevan yritysten kilpailuetu
Asiakasvastaavana ja projektipäällikkönä työskentelevä Karla Viitala nauttii ihmisten kohtaamisesta ja tarkkuutta vaativasta projektinhallinnasta. Hänellä on kyky muotoilla monisäikeisistä hahmotelmista loogisia suunnitelmia, koukuttavia somenostoja ja teräviä artikkeleita. Karla on juuri sellainen viestinnän osaaja, jota arvostavat niin asiakkaat kuin työyhteisökin. Hän on nopea ottamaan …
Essi on Kumppanian idearikas brändi- ja someosaaja
Kumppanian markkinointisuunnittelija Essi Konu katsoo kaikkea tekemistä vahvojen liiketoimintalinssien läpi. Kumppanian omaa arkimarkkinointia koordinoivana hän muun muassa luotsaa taidokkaasti niin meidän kuin asiakkaidenkin sometilejä ja on kiinnostunut brändeissä erityisesti vastuullisuudesta ja ihmisten sitoutumisesta niihin. Brändien rakentamiseen opinnoissaan erikoistunut Essi on Kumppaniassa mukana …
Engagement rate LinkedInissä – mitä se tarkoittaa ja mikä on hyvä luku?
Meiltä kysytään usein, mikä on hyvä julkaisuiden engagement rate eli sitoutumisprosentti LinkedInissä. Kiireisille tiedoksi, että vastaus on 2–5 %. Enemmän tietoa kaipaaville löytyy kattavampi vastaus vinkkeineen alla. Mikä on engagement rate eli sitoutumisprosentti? Sitoutumisprosentti kertoo, miten hyvin yleisö on vuorovaikutuksessa julkaistun sisällön …
Somesuunnitelma – miksi somea pitää suunnitella?
Viestinnän kehittäminen on monelle yrittäjälle taakka, joka tuntuu tahmean paisuvalta pullataikinalta. Syvennyttäessä sosiaalisen median kehittämisen pariin, päästään monien mielestä jo tuskaisen vaivaamisen äärelle. Monen yrittäjän tekisi mieli tehdä someen vaikka ja mitä ihanaa, mutta aika ei riitä. Koronaepidemian ansiosta kalenterissa saattaa olla …
Aidosti läsnä – somelähettiläät arjen viestinnässä
Sosiaalisen median kanavissa nousevana trendinä näyttäytyy aitous ja ihmisten kohtaaminen. Muutamia vuosia sitten ajateltiin, että on parempi pysytellä ehdottoman kiillotetussa ja mahdollisimman professionaalisessa sisällössä. Somevastaavat puristivat mailaa kaksin käsin, jottei mitään turhan persoonallista tai linjasta poikkeavaa lipsahda asiakkaiden nähtäville. Vuosien saatossa huomattiin, …
Miten valitset oikeat somekanavat?
Kuuntelin taannoin muutaman eri-ikäisen naisen keskustelua somekanavista. Yksi heistä kertoi käyttävänsä Facebookia aktiivisesti, toinen välttelevänsä suurinta osaa kanavista ja kolmas kertoi liittyneensä hetki sitten Instagramiin tyttärensä vuoksi. Instagramista syntyi kiivasta väittelyä. Facebookin käyttäjä ei voinut ymmärtää Instagramin tarinoita, sillä hän koki 24 …
- 1
- 2