Digitaalinen maraton
Päivität yrityksesi sosiaalisen median kanavaa ja tajuat, että ketään ei kiinnosta. Olet käyttänyt hurjasti aikaa ja resursseja sisällöntuotantoon. Siitä huolimatta postaus ei saa yhtään tykkäystä ja tavoittavuus on minimissä. Lannistut, julkaisujen määrä vähenee ja lopulta paine luoda merkityksellistä ja kiinnostavaa sisältöä on …
Somelähettiläs hukassa
Työpaikan ilmoitustaululle ilmestyy kirje, jossa lukee: ”Oletko meidän uusi somelähettiläs?” Työnantaja toivoo innostuneita sisällöntuottajia lähettämään arjen fiiliksiä, positiivisia työnantajakuvia ja myynnillisiä tunnelmia maailmalle. Diginatiivi innostuu ja koppaa homman. Työtehtävä on uusi, ja sen toivotaan hoituvan oman työn ohella. Yllätyksenä tulee se, kuinka …
Oma media ja visuaalisuus – näihin kannattaa satsata nyt
Kaikki yritykset taistelevat huomiosta. Parhaiten huomion saavuttaa mielenkiintoisella sisällöllä. Se, millä tavalla jokaisen yrityksen tulisi olla media, on yrityksen valittavissa. Tärkeintä on olla uskollinen itselleen. …
Somessa hulluus tiivistyy
Esimerkillä opettaminen on paras opetus. Me luomme kulttuuriimme arvot ja lunastamme niiden satoa vuosien ja vuosikymmenten päästä. Kylvetäänkö tuhoa vai kerätäänkö suotuisaa satoa? Tätä samaa voisi ja pitäisi kysyä myös politiikan tekijöiltä. Eeva Lehtimäki kirjoitti blogissaan viikko sitten: On turha huolestua teinien …
- 1
- 2