Kumppanian operatiiviselta johtajalta Ninalta löytyy kokonaisvaltainen bisnessyke
Uteliaan kiinnostuneesti maailman menoa seuraava Nina Toivola toimii Kumppanian operatiivisena johtajana. Hän on myös yksi Kumppanian asiakasvastaavista ja luotsaa erilaisia strategisen viestinnän kokonaisuuksia. Monenlaisia viestinnän tehtäviä urallaan kohdanneelle Ninalle on kehittynyt vahva kyky yksinkertaistaa monimutkaisia asioita, hahmottaa oleellinen ja tehdä hattarasta konkretiaa. …
Essi on Kumppanian idearikas brändi- ja someosaaja
Kumppanian viestintä- ja markkinointiassistentti Essi Konu katsoo kaikkea tekemistä vahvojen liiketoimintalinssien läpi. Kumppanian omaa arkimarkkinointia koordinoivana hän muun muassa luotsaa taidokkaasti niin meidän kuin asiakkaidenkin sometilejä ja on kiinnostunut brändeissä erityisesti vastuullisuudesta ja ihmisten sitoutumisesta niihin. Brändien rakentamiseen opinnoissaan erikoistunut Essi on …
Kokemuksia kokonaisvastuullisesta viestintäkumppanuudesta yli vuosikymmenen – Samlink
Yhteinen tekeminen voi olla sekä mukavaa että tuloksekasta, sellaista kuin Samlinkin ja Kumppanian yhteistyö. Pankki- ja finanssialan asiakkaiden liiketoiminnan muutoksessa mukana oleva Samlink luo kustannustehokkuutta ja kasvua tietotekniikan avulla. Samlinkin 350 asiantuntijaa toimivat laajasti digitalisaation edistäjänä ratkaisuosaamista ja palvelumuotoilua hyödyntäen. Yhteistyö alkoi …
Organisaatio- ja brändiviestintä on toimitusjohtajamme Leenan ydinosaamista
Kumppanian omistaja ja toimitusjohtaja Leena Roskala on lähes 20 vuoden kokemuksella varustettu rautainen osaaja, joka on omimmillaan erityisesti rajapinnalla, jossa työntekijänäkökulma ja asiakaskokemus kohtaavat. Leena johtaa Kumppaniaa ja toimii myös asiakkaiden johdon apukätenä innovoimassa uutta, ratkaisemassa arjen viestintähaasteita ja luomassa ymmärrettävää viestintää. …
Viestintä innostavana osana liiketoimintaa ja strategian toteuttamista – Solutos Oy
Solutos vaihtoi nimeään syksyllä 2022, ja on nykyään Integritas Oy. Alla oleva blogikirjoitus on kirjoitettu ennen nimenvaihtoa. Solutos Oy on mielenterveys-, sosiaali- ja perhepalveluiden intohimoinen kehittäjä, jonka asiakkaisiin kuuluu sote-alan palvelutuottajia julkiselta sektorilta. Solutos tarjoaa sekä psykiatrian lääkäripalveluja että psykososiaalisten palveluiden tuotannonohjauksen …
Onnistunut työnantajamielikuva houkuttelee parhaat asiantuntijat sotesektorillakin
Houkuttaako työnantajamielikuvasi osaajat luoksesi vai saatko haastatella vain riittävän hyviä osaajia? Positiivinen työnantajamielikuva on merkittävä etu rekrytoinnissa. Oli ala mikä hyvänsä, työnhakijat eivät enää valitse työpaikkaa yksistään palkan perusteella. Kun työn ja vapaa-ajan raja häilyy, työnhakijat toivovat työnantajalta taloudellisten etujen lisäksi enemmän …
Vahva brändi vaatii vahvat verkkosivut – mutta mikä verkkosivuissa oikeasti maksaa?
Tarkoitukseen sopivat, nykyaikaiset ja vahvat verkkosivut tekevät ostamisen helpoksi, kasvattavat liiketoimintaa ja vahvistavat brändin sanomaa. Potentiaalinen asiakas hakee tietoa ensisijaisesti verkosta. Brändi syntyy yrityksen sydämestä ja vankistuu tarinasta. Vankalta pohjalta ponnistava brändi kestää aikaa ja muutosta. Tavoitteet saavutetaan, kun perusta luodaan vahvaksi. Brändin …
Hoitoalan brändit arvostuskuopassa
Vähiten arvostettu ala on hoitoala. Tästä kertoi Markkinointi & Mainonta, joka on yhdessä Taloustutkimuksen kanssa tutkinut suomalaisten arvostamia brändejä vuodesta 1997. Brändin kehittäminen on vielä alalla uutta. Sinänsä ei yllätä. Päättäjät ja media ovat pitäneet varsinkin yksityisiä brändejä tikun nokassa ja kivittäneet …
Viestintä poikkeustilanteessa
Poikkeustilanne näkyy nyt jokaisen arjessa jollain tapaa. Viestintä poikkeustilanteessa suojelee vaaralta ja pyrkii ehkäisemään lisävahinkoja. Vahingot voivat liittyä ihmisiin, talouteen tai asiakassuhteisiin. Empaattisuuden merkitys korostuu. Jotta viestinnässä onnistutaan, on tunnettava ihmisten tarpeet, odotukset ja arki. On tunnettava mediat, joita ihmiset käyttävät. Viestintä …
- 1
- 2