Yrityksen arvot rakentavat viestintää – Mesimarjasi Oy
Arvoilla on monta tärkeää tehtävää yrityksen toiminnassa. Ne määrittelevät yrityksen identiteetin, ohjaavat yrityksen sanomaa ja toimintaa sekä luovat yhtenäisyyttä ja yhteisöllisyyttä niin työntekijöiden kuin muidenkin sidosryhmien suuntaan. Arvoihin pohjautuva viestintä auttaa yritystä luomaan aitoa ja merkityksellistä vuorovaikutusta – arvoillaan yritys kertoo, mitä …
Graafinen suunnittelija ja brändiasiantuntija Jaana näkee asiakkaan toiminnan kuvina ja tarinoina
Jaana Kurvisella on parin vuosikymmenen kokemus brändien kehittämisestä ja graafisesta suunnittelusta. Hän tuulettaa ajatuksia, saa aikaan oivalluksia ja taituroi monimutkaisista asioista helposti silmäiltäviä ja omaksuttavia visuaalisia kokonaisuuksia. Pian kymmenen vuotta yrittäjänä toiminut Jaana astui Kumppanian riveihin loppuvuodesta 2022 – säilyttäen yrittäjän vapautensa, …
Brändille omaa, maksettua ja ansaittua mediatilaa
Miten eroavat oma, maksettu ja ansaittu media? Mihin viestinnällisiin tarkoituksiin niitä voi käyttää? Avataan näiden kolmen mediatyypin eroja, jotta oman brändin kehittämisen kannalta kannattavien viestintätoimien hahmottaminen helpottuu. Oma media auttaa sitouttamaan asiakkaita Oma media koostuu organisaation hallinnoimista viestintäkanavista, kuten verkkosivuista, sosiaalisesta mediasta, …
Mielikuvia uudelleen rakentamassa
Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas. Negatiivisuus saa monesti positiivisuutta enemmän ilmatilaa. Hyvästä kokemuksesta kerrotaan kolmelle, huonosta yhdelletoista. Tyytymätön asiakas valittaa suureen ääneen, seuraava liittyy kuoroon – ja myrsky on noussut. Tummanpuhuva pilvi roikkuu niskassa ja taivas salamoi. Lähtökohdat viestinnälle ovat …
Kumppanian operatiiviselta johtajalta Ninalta löytyy kokonaisvaltainen bisnessyke
Uteliaan kiinnostuneesti maailman menoa seuraava Nina Toivola toimii Kumppanian operatiivisena johtajana. Hän on myös yksi Kumppanian asiakasvastaavista ja luotsaa erilaisia strategisen viestinnän kokonaisuuksia. Monenlaisia viestinnän tehtäviä urallaan kohdanneelle Ninalle on kehittynyt vahva kyky yksinkertaistaa monimutkaisia asioita, hahmottaa oleellinen ja tehdä hattarasta konkretiaa. …
Essi on Kumppanian idearikas brändi- ja someosaaja
Kumppanian markkinointisuunnittelija Essi Konu katsoo kaikkea tekemistä vahvojen liiketoimintalinssien läpi. Kumppanian omaa arkimarkkinointia koordinoivana hän muun muassa luotsaa taidokkaasti niin meidän kuin asiakkaidenkin sometilejä ja on kiinnostunut brändeissä erityisesti vastuullisuudesta ja ihmisten sitoutumisesta niihin. Brändien rakentamiseen opinnoissaan erikoistunut Essi on Kumppaniassa mukana …
Organisaatio- ja brändiviestintä on toimitusjohtajamme Leenan ydinosaamista
Kumppanian omistaja ja toimitusjohtaja Leena Roskala on lähes 20 vuoden kokemuksella varustettu rautainen osaaja, joka on omimmillaan erityisesti rajapinnalla, jossa työntekijänäkökulma ja asiakaskokemus kohtaavat. Leena johtaa Kumppaniaa ja toimii myös asiakkaiden johdon apukätenä innovoimassa uutta, ratkaisemassa arjen viestintähaasteita ja luomassa ymmärrettävää viestintää. …
Viestintä innostavana osana liiketoimintaa ja strategian toteuttamista – Solutos Oy
Solutos vaihtoi nimeään syksyllä 2022, ja on nykyään Integritas Oy. Alla oleva blogikirjoitus on kirjoitettu ennen nimenvaihtoa. Solutos Oy on mielenterveys-, sosiaali- ja perhepalveluiden intohimoinen kehittäjä, jonka asiakkaisiin kuuluu sote-alan palvelutuottajia julkiselta sektorilta. Solutos tarjoaa sekä psykiatrian lääkäripalveluja että psykososiaalisten palveluiden tuotannonohjauksen …
Onnistunut työnantajamielikuva houkuttelee parhaat asiantuntijat sotesektorillakin
Houkuttaako työnantajamielikuvasi osaajat luoksesi vai saatko haastatella vain riittävän hyviä osaajia? Positiivinen työnantajamielikuva on merkittävä etu rekrytoinnissa. Oli ala mikä hyvänsä, työnhakijat eivät enää valitse työpaikkaa yksistään palkan perusteella. Kun työn ja vapaa-ajan raja häilyy, työnhakijat toivovat työnantajalta taloudellisten etujen lisäksi enemmän …
- 1
- 2