Viestinnän mittaaminen – haastavaako?
Tiedätkö, miksi viestintää kannattaa mitata? Nakuttaako takaraivossa, että viestinnän tulokset kaipaavat vahvistusta? Nakutuksesta huolimatta et ole ihan varma, mitä ja miten viestinnän mittaaminen kannattaa tehdä? Et ole yksin. Jokainen viestijä haluaa sanoa, että content is the king, sisältö on kuningas. Tai tässä …
Pelillistäminen sopii viestinnän työkaluksi
Löytyykö sinulta lentoyhtiön kanta-asiakaskortti? Seuraatko sydämien määrää aktiivirannekkeessasi? Saatko mobiilipankkisovelluksestasi etutarjouksia? Kertooko autosi, kuinka taloudellisesti ajat? Onko golfsimulaattori parantanut svingiäsi? Moni palvelu hyödyntää pelillisyyttä asiakkaidensa sitouttamiseksi ja opettamiseksi pelillisyyden kautta. Pelillistäminen voi parhaimmillaan lisätä toiminnan tehokkuutta ja luovuutta sekä toimijoiden hyvinvointia. Totta …
Milleniaalit ovat pelkkä välivaihe
Milleniaalit eli 2000-luvulla täysi-ikäistyneen Y-sukupolven edustajat muuttavat tapamme katsoa maailmaa. Eikä siinä suinkaan vielä kaikki. ”Äiti, minä haluan linssipataa!” 2-vuotias ilmoitti yhtenä tavallisen erityisenä maanantai-iltana. Hetkeä aiemmin sama poikalapsi oli kantanut ovesta sisään nukkevauvansa, joka oli tietenkin kulkenut mukana päivän touhuissa. Tietämättään …
Menestys syntyykin tavallisuudesta
Nuotio se rätisee ja loimuaa. Seuraan silmä kovana, kuuntelen ja ihastelen pääni tyhjyyttä. Mielenkiintoisia ovat mutkat männyn käppänässä ja varpukasvien kauneus. Miten kauan herra Mäntykäinen onkaan saanut kasvaa tullakseen komeaksi yhdessä tuhansien lajitovereidensa kanssa. Hittolainen. Nuotiolla kiehuva kahvi kiehuu yli. Vaahtoavana valuu …
Työpäiväkokemus on tärkeä osa työhyvinvointia
Työpäiväkokemus – mitä se tarkoittaa? Kun heräät aamulla ja ajattelet tulevaa työpäivää, millaisia ajatuksia se sinussa herättää? Miltä ajatus töihin lähtemisestä tuntuu? Entä, miltä sinusta yleensä tuntuu työpäivän aikana tai kotimatkalla? Oletko innostunut ja tarmokas vai lannistunut ja väsynyt? Se tunne, jota …
Työn imu + osaava henkilöstö = hyvä asiakaskokemus
Nyt se on tutkitusti todistettu: Kumppaniassa nautitaan keskimääräistä korkeammasta työn imusta!* Työn imu on positiivinen ja energinen työhyvinvoinnin tila, jolla on myönteisiä vaikutuksia niin työsuoritukseen, organisaation tuloksellisuuteen kuin asiakaskokemukseenkin. Hyvä työn imun taso kertoo siitä, että työyhteisössä ollaan innostuneita, omistautuneita, sisukkaita ja …