Hyvä terveysviestintä innostaa toimimaan
Vaikuttavan terveysviestinnän lähtökohtina ovat luotettavuus, ymmärrettävyys ja positiivinen näkökulma. Uhkakuvien sijaan kannattaa valaa uskoa muutokseen samaistuttavilla kokemustarinoilla, jotka innostavat ihmisiä toimimaan terveytensä eteen. Terveysviestintä on oma taitolajinsa – pelkän luotettavan tiedon jakaminen ei riitä. On saatava aikaan vaikutuksia ja herätettävä kohderyhmän mielenkiinto …
Visuaalinen terveysviestintä houkuttelee sisältöjen äärelle
Terveysviestintä on parhaimmillaan mielenkiintoista ja innostavaa. Visuaalinen terveysviestintä kiteyttää oleellisen sisällön helposti ymmärrettävään ja houkuttelevaan muotoon. Hyvä terveysviestintä on selkokielistä, saavutettavaa ja helppolukuista. Lisäksi viestinnän pitää pohjautua faktoihin, kun aiheena on ihmisten terveys ja hyvinvointi. Graafinen suunnittelu on tärkeä osa terveysviestintää, ja …
Projektipäällikkö Maiju viihtyy viestinnän ja HR:n välimaastossa
Analyyttinen ja idearikas Maiju Santikko on kerryttänyt urallaan vankkaa kokemusta niin kuluttaja- kuin B2B-viestinnän parissa. Hän kuvaa itseään tarkkailijaluonteeksi, joka kuuntelee huolellisesti, nappaa olennaiset asiat muistiin ja muotoilee niistä selkeitä suunnitelmia sekä teräviä kärkiä organisaatioiden viestinnän edistämiseksi. Ennen Kumppaniaan siirtymistä yritysviestinnän tradenomiksi …
Sisällöntuotanto on taitolaji, ja terveyssisältö punnitsee taidot
Kuten aiemmassa terveysviestintää laajemmin käsittelevässä blogikirjoituksessamme totesimme: terveys on asia, joka koskettaa meistä jokaista, ja sen vuoksi siitä on viestittävä huolella – poikkeuksetta. Parhaimmillaan hyvä terveysviestintä edistää hyvinvointia, auttaa pysymään terveenä ja/tai ohjaa sairauksien hoidossa. Ymmärryksen ja tiedon lisääminen tapahtuu terveyssisältö kerrallaan. …
Projektipäällikkö Heli haluaa ratkaista asiakkaan viestinnän haasteita
Monipuolisen työkokemuksen omaava projektipäällikkö Heli Vainio ymmärtää viestinnän merkityksen asiakasyrityksen koko liiketoiminnan kannalta. Heli on sekä asiakkaille että kollegoilleen luottokumppani. Hän tuottaa positiivisella otteella erilaiset julkaisut yksittäisistä artikkeleista laajoihin lehtikokonaisuuksiin ja vie asiakkaan projektit maaliin. Kumppanian Heli on aurinkoinen ja rauhallinen persoona, …
Viestintäsuunnittelija Tytti rohkaisee yrityksiä kertomaan vastuullisista teoistaan
Avoimista keskusteluista nauttiva Tytti Wallenius on tuttu kasvo useassa Kumppanian asiakkuudessa. Tytin vahvuudet nousevat esiin erityisesti sisällöntuotannossa ja valmennusten vetäjänä – molemmissa sujuva ja mieleenpainuva lopputulos on pitkälti kiinni vuorovaikutuksesta erilaisten ihmisten kanssa. Tytissä yhdistyvät jatkuva tiedonjano, vahvat arvot ja leppoisa luonne. …
Projektipäällikkö Karla uskoo työnantajamielikuvaviestinnän olevan yritysten kilpailuetu
Asiakasvastaavana ja projektipäällikkönä työskentelevä Karla Viitala nauttii ihmisten kohtaamisesta ja tarkkuutta vaativasta projektinhallinnasta. Hänellä on kyky muotoilla monisäikeisistä hahmotelmista loogisia suunnitelmia, koukuttavia somenostoja ja teräviä artikkeleita. Karla on juuri sellainen viestinnän osaaja, jota arvostavat niin asiakkaat kuin työyhteisökin. Hän on nopea ottamaan …
Kumppania on arjen apu asiakkaan sisällöntuottajana
Sisällöntuotanto on mukana lähes jokaisen yrityksen arjessa. Se auttaa rakentamaan yrityksen imagoa ja brändiä, pitämään yllä asiakassuhteita sekä tekemään yrityksen tarjoamasta houkuttelevaa. Hyvin toteutettuna se tavoittaa ihmiset ja vaikuttaa heihin, mikä vaikuttaa yritykseen positiivisesti. Hyvä sisältö on sellaista, mitä ei halua eikä …
Kumppanian Jenna on tiedonjanoinen generalisti
Projektipäällikkö Jenna Kainulaisen asenteesta kertoo niin hänen työhönsä kuin muuhunkin elämään kuuluva ohjenuora: jos jotain ei osaa, se opetellaan. Jenna luotsaa projektit hyvällä flow’lla tunnollisesti ja aikataulussa maaliin. Suomen kielen ja kirjallisuuden maisteriohjelmassa filosofian maisteriksi kouluttautunut Jenna rakastaa sanoja ja erityisesti niiden …