Ajantasaista ja luotettavaa terveysviestintää
Valtaosa suomalaisista on joskus päätynyt etsimään terveyttä koskevaa tietoa internetistä. Tiedonhaku osoittaa, että ihmiset ovat kiinnostuneita omasta hyvinvoinnistaan. Omaehtoisessa tiedonhaussa on myös huonot puolensa – etenkin, jos päätyy huomaamattaan vanhentuneen tai väärän tiedon lähteille. Internetiin tallennettu terveyttä koskeva tieto on helposti suuren …
Vastaava tuottaja llona mahdollistaa työn sujuvuuden
Ilona toimii Kumppaniassa vastaavana tuottajana ja johtaa tuotannon operatiivista arkea. Hän suunnittelee tuotannon työnjakoa sekä huolehtii, että tehtävät ja resurssit kohtaavat ja jokainen kokee oman työnsä mielekkääksi. Ilona on Kumppanian työarjen sujuvuuden mahdollistaja ja luotettava olkapää kumppislaisten tukena. Hän ylläpitää kaikkien projektien …
Projektipäällikkö ja asiakasvastaava Sonja on omiaan digitaalisen viestinnän parissa
Kumppaniassa projektipäällikön ja asiakasvastaavan töitä tekevä Sonja Sjögren on viestinnän ja markkinoinnin monitaituri. Sonja vannoo yhteiskehittämisen nimeen, työskentelee mielellään kansainvälisissä asiakkuuksissa ja luovii intuitiivisesti digitaalisissa järjestelmissä. Lähestyvät deadlinet antavat luovaan työhön tarvittavaa potkua ja saavat Sonjan loistamaan entistäkin kirkkaammin. Kumppanian Sonja on …
Hyvä terveysviestintä innostaa toimimaan
Vaikuttavan terveysviestinnän lähtökohtina ovat luotettavuus, ymmärrettävyys ja positiivinen näkökulma. Uhkakuvien sijaan kannattaa valaa uskoa muutokseen samaistuttavilla kokemustarinoilla, jotka innostavat ihmisiä toimimaan terveytensä eteen. Terveysviestintä on oma taitolajinsa – pelkän luotettavan tiedon jakaminen ei riitä. On saatava aikaan vaikutuksia ja herätettävä kohderyhmän mielenkiinto …
Visuaalinen terveysviestintä houkuttelee sisältöjen äärelle
Terveysviestintä on parhaimmillaan mielenkiintoista ja innostavaa. Visuaalinen terveysviestintä kiteyttää oleellisen sisällön helposti ymmärrettävään ja houkuttelevaan muotoon. Hyvä terveysviestintä on selkokielistä, saavutettavaa ja helppolukuista. Lisäksi viestinnän pitää pohjautua faktoihin, kun aiheena on ihmisten terveys ja hyvinvointi. Graafinen suunnittelu on tärkeä osa terveysviestintää, ja …
Projektipäällikkö Maiju viihtyy viestinnän ja HR:n välimaastossa
Analyyttinen ja idearikas Maiju Santikko on kerryttänyt urallaan vankkaa kokemusta niin kuluttaja- kuin B2B-viestinnän parissa. Hän kuvaa itseään tarkkailijaluonteeksi, joka kuuntelee huolellisesti, nappaa olennaiset asiat muistiin ja muotoilee niistä selkeitä suunnitelmia sekä teräviä kärkiä organisaatioiden viestinnän edistämiseksi. Ennen Kumppaniaan siirtymistä yritysviestinnän tradenomiksi …
Sisällöntuotanto on taitolaji, ja terveyssisältö punnitsee taidot
Kuten aiemmassa terveysviestintää laajemmin käsittelevässä blogikirjoituksessamme totesimme: terveys on asia, joka koskettaa meistä jokaista, ja sen vuoksi siitä on viestittävä huolella – poikkeuksetta. Parhaimmillaan hyvä terveysviestintä edistää hyvinvointia, auttaa pysymään terveenä ja/tai ohjaa sairauksien hoidossa. Ymmärryksen ja tiedon lisääminen tapahtuu terveyssisältö kerrallaan. …
Projektipäällikkö Heli haluaa ratkaista asiakkaan viestinnän haasteita
Monipuolisen työkokemuksen omaava projektipäällikkö Heli Vainio ymmärtää viestinnän merkityksen asiakasyrityksen koko liiketoiminnan kannalta. Heli on sekä asiakkaille että kollegoilleen luottokumppani. Hän tuottaa positiivisella otteella erilaiset julkaisut yksittäisistä artikkeleista laajoihin lehtikokonaisuuksiin ja vie asiakkaan projektit maaliin. Kumppanian Heli on aurinkoinen ja rauhallinen persoona, …
Viestintäsuunnittelija Tytti rohkaisee yrityksiä kertomaan vastuullisista teoistaan
Avoimista keskusteluista nauttiva Tytti Wallenius on tuttu kasvo useassa Kumppanian asiakkuudessa. Tytin vahvuudet nousevat esiin erityisesti sisällöntuotannossa ja valmennusten vetäjänä – molemmissa sujuva ja mieleenpainuva lopputulos on pitkälti kiinni vuorovaikutuksesta erilaisten ihmisten kanssa. Tytissä yhdistyvät jatkuva tiedonjano, vahvat arvot ja leppoisa luonne. …