Kumppania on arjen apu asiakkaan sisällöntuottajana
Sisällöntuotanto on mukana lähes jokaisen yrityksen arjessa. Se auttaa rakentamaan yrityksen imagoa ja brändiä, pitämään yllä asiakassuhteita sekä tekemään yrityksen tarjoamasta houkuttelevaa. Hyvin toteutettuna se tavoittaa ihmiset ja vaikuttaa heihin, mikä vaikuttaa yritykseen positiivisesti. Hyvä sisältö on sellaista, mitä ei halua eikä …
Kumppanian Jenna on tiedonjanoinen generalisti
Projektipäällikkö Jenna Kainulaisen asenteesta kertoo niin hänen työhönsä kuin muuhunkin elämään kuuluva ohjenuora: jos jotain ei osaa, se opetellaan. Jenna luotsaa projektit hyvällä flow’lla tunnollisesti ja aikataulussa maaliin. Suomen kielen ja kirjallisuuden maisteriohjelmassa filosofian maisteriksi kouluttautunut Jenna rakastaa sanoja ja erityisesti niiden …
Kokemuksia kokonaisvastuullisesta viestintäkumppanuudesta yli vuosikymmenen – Samlink
Yhteinen tekeminen voi olla sekä mukavaa että tuloksekasta, sellaista kuin Samlinkin ja Kumppanian yhteistyö. Pankki- ja finanssialan asiakkaiden liiketoiminnan muutoksessa mukana oleva Samlink luo kustannustehokkuutta ja kasvua tietotekniikan avulla. Samlinkin 350 asiantuntijaa toimivat laajasti digitalisaation edistäjänä ratkaisuosaamista ja palvelumuotoilua hyödyntäen. Yhteistyö alkoi …
Engagement rate LinkedInissä – mitä se tarkoittaa ja mikä on hyvä luku?
Meiltä kysytään usein, mikä on hyvä julkaisuiden engagement rate eli sitoutumisprosentti LinkedInissä. Kiireisille tiedoksi, että vastaus on 2–5 %. Enemmän tietoa kaipaaville löytyy kattavampi vastaus vinkkeineen alla. Mikä on engagement rate eli sitoutumisprosentti? Sitoutumisprosentti kertoo, miten hyvin yleisö on vuorovaikutuksessa julkaistun sisällön …
Kielenhuolto kannattaa, kun viestintä sakkaa
Viestinnän nopeuteen liittyvät odotukset ovat kasvaneet samalla, kun kirjallista viestintää on arjessamme enemmän kuin kenties koskaan aiemmin. Kiireessä viimeistelty kielenhuolto jää usein tekemättä, vaikka kieliasulla on valtava vaikutus viestin ymmärrettävyyteen, uskottavuuteen ja jopa lähettäjän maineeseen. Kielen perusteella tehdään sekä tietoisia että tiedostamattomia …
Laaja julkaisu onnistuu, kun projektin kokonaisuus hallitaan – Suomen Uusyrityskeskukset ry
Pääsimme mukaan edistämään kestävän yritystoiminnan syntymistä Suomeen, kun Suomen Uusyrityskeskukset ry aloitti brändityönsä yhteydessä viestintäkanavien -ja materiaalien uudistamisen. Yrityksen Perustamisopas on hyödyllinen julkaisu, jota käytetään toiminnassa laajasti. Kumppania valittiin suunnittelemaan ja toteuttamaan Perustamisopasta alkavalle yrittäjälle yhdessä asiakkaan tiimin kanssa. Opas käsittelee laajasti …
Vahva brändi vaatii vahvat verkkosivut – mutta mikä verkkosivuissa oikeasti maksaa?
Tarkoitukseen sopivat, nykyaikaiset ja vahvat verkkosivut tekevät ostamisen helpoksi, kasvattavat liiketoimintaa ja vahvistavat brändin sanomaa. Potentiaalinen asiakas hakee tietoa ensisijaisesti verkosta. Brändi syntyy yrityksen sydämestä ja vankistuu tarinasta. Vankalta pohjalta ponnistava brändi kestää aikaa ja muutosta. Tavoitteet saavutetaan, kun perusta luodaan vahvaksi. Brändin …
Uutiskirje pitää yhteyttä asiakkaisiin
Uutiskirje on kätevä media viestintään. Sisältöön kannattaa kiinnittää huomiota, sillä vastaanottaja luultavasti kaikkein mieluiten jättäisi uutiskirjeen lukematta. Anna lukijoillesi syy pysähtyä lukemaan. Kun vastaanottaja tulee palvelluksi hyvällä sisällöllä, ei hän tahdo jatkossakaan ottaa riskiä, että jäisi hyvästä lukukokemuksesta paitsi. Kun lukija on jo niin sanotusti koukussa, on aito suhde syntynyt. Miten lukijaa palvellaan? …
Panosta verkkosivujen sisältöön
Lähes aina tiedon hakeminen alkaa verkosta. Verkkosivujen sisältö on merkityksellinen tiedonhakuprosessissa. Verkkosivut eivät ole pelkkää tekniikkaa, joka näyttää hyvältä. Muutamassa silmänräpäyksessä kävijä päättää, haluaako hän tehdä syvempää tuttavuutta. Ensivaikutelman jälkeen vain vaikuttava sisältö saa kävijän viettämään aikaa sivustolla. Sisältö on hyvä pitää …
- 1
- 2