Työpaja on oiva keino rakentaa viestintäsuunnitelma
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, sanotaan. Tämä pitää paikkansa viestinnänkin kohdalla. Strategisesti hyvin toteutettu viestintäsuunnitelma huomioi kokonaisvaltaisesti organisaation toiminnan ja tavoitteet. Huolellinen suunnittelu ja valmistautuminen toimivat kaiken tuloksellisen tekemisen lähtökohtana. Ilman suunnitelmallista viestintää on organisaation johtaminen ja sen liiketoiminnan kehittäminen vähintäänkin hankalaa, …
Työpajassa syntyy selkeä viestintäsuunnitelma
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty, sanotaan. Tämä pitää paikkansa viestinnänkin kohdalla. Strategisesti hyvin toteutettu viestintäsuunnitelma huomioi kokonaisvaltaisesti organisaation toiminnan ja tavoitteet. Erityisesti huolellinen suunnittelu ja valmistautuminen ovat tarpeen uusiutumis- ja muutostilanteissa. Suunnitteluun pitää valjastaa ihmiset, joita muutos ja toiminta koskee. Osallistaminen on …
Viestintä muuttaa unelmat todeksi
Yrityksen olemassaolo ulkomaailman silmissä kulminoituu viestimiseen. Viestintä rakentaa mainetta ja tunnettuutta. Sillä hallitaan yrityksen brändiä. Se, miten yritys ulospäin itsestään viestii, rakentaa tarinaa siitä, millainen toimija on kyseessä. Viestinnän strateginen suunnittelu on kokonaisvaltaista suunnittelua, joka on tarpeen erityisesti uusiutumis- ja muutostilanteissa. Strategisen …