Tehosta viestintää isoissa ja pienissä muutoksissa
Yhä useampi organisaatio kehittää nyt omaa viestintäympäristöään, brändiään ja organisaatiokulttuuriaan vastaamaan ajan mukanaan tuomia muutostarpeita. Esimerkkejä kehityshankkeiden sisällöistä ovat viestinnän työpajat, joissa haetaan yhteistä tilanne- tai tavoitekuvaa. Yhteistä ymmärrystä kiteytetään arvo- ja vastuullisuusasioissa, vision ja strategian selkiyttämisessä tai viestinnällisten tarpeiden määrittelyssä. Viestintävalmiuksia …
Hyvinvointialueet aloittavat – miten onnistuu viestintä?
Viime vuodet ovat osoittaneet, että kriisiviestinnästä on tullut osa organisaatioiden arkipäivää. Korona, Ukrainan sota, energiakriisi ja muut mullistukset ovat aikaansaaneet vaikutuksia, joista jokainen toimija on joutunut kriisiviestimään asiakkailleen, henkilöstölleen, alihankkijoilleen ja muille sidosryhmilleen. Kriisiviestinnän konkreettinen tekeminen on onneksi hälventänyt sen ympärillä ehkä …
Kokemuksia kokonaisvastuullisesta viestintäkumppanuudesta yli vuosikymmenen – Samlink
Yhteinen tekeminen voi olla sekä mukavaa että tuloksekasta, sellaista kuin Samlinkin ja Kumppanian yhteistyö. Pankki- ja finanssialan asiakkaiden liiketoiminnan muutoksessa mukana oleva Samlink luo kustannustehokkuutta ja kasvua tietotekniikan avulla. Samlinkin 350 asiantuntijaa toimivat laajasti digitalisaation edistäjänä ratkaisuosaamista ja palvelumuotoilua hyödyntäen. Yhteistyö alkoi …