Projektipäällikkö Johanna innostuu markkinointiviestinnän kehittämisestä ja suunnittelusta
Kauppatieteiden maisteri Johanna Luotolinna on markkinoinnin, myynnin ja strategisen kehittämisen ammattilainen – unohtamatta vahvaa ja monipuolista kokemusta myös viestinnän tehtävistä. Kun tehtävään lisätään vielä teknistä näkökulmaa, ei Johannaa pidättele mikään. Ennen Kumppaniaa Johanna on työskennellyt muun muassa akateemisessa yliopistomaailmassa, kansainvälisessä viestintäalan yrityksessä …
Shakki, puutarha ja naamiaiset – Miten valita oikea markkinointiviestinnän tapa?
Markkinointi on kuin shakki, puutarha ja naamiaiset. Riippuen siitä, mitä haluat saavuttaa, sinun täytyy valita oikea tapa viestiä asiakkaillesi. Tässä blogissa kerromme, mitä tarkoittavat taktinen, orgaaninen ja natiivimarkkinointi, ja miten voit hyödyntää niitä omassa markkinointiviestinnässäsi. Taktinen markkinointi – shakinpelaajan strategia Taktinen markkinointi …
Digitaalinen maraton
Päivität yrityksesi sosiaalisen median kanavaa ja tajuat, että ketään ei kiinnosta. Olet käyttänyt hurjasti aikaa ja resursseja sisällöntuotantoon. Siitä huolimatta postaus ei saa yhtään tykkäystä ja tavoittavuus on minimissä. Lannistut, julkaisujen määrä vähenee ja lopulta paine luoda merkityksellistä ja kiinnostavaa sisältöä on …