Hoitoalan brändit arvostuskuopassa
22.08.2020
Vähiten arvostettu ala on hoitoala. Tästä kertoi Markkinointi & Mainonta, joka on yhdessä Taloustutkimuksen kanssa tutkinut suomalaisten arvostamia brändejä vuodesta 1997. Brändin kehittäminen on vielä alalla uutta. Sinänsä ei yllätä. Päättäjät ja media ovat pitäneet varsinkin yksityisiä brändejä tikun nokassa ja kivittäneet …
Tee vain lupauksia, joista voit pitää kiinni
17.12.2019
Uuden vuoden kynnyksellä monella on tapana katsoa taaksepäin kulunutta vuotta ja peilata tekemistä tulevaan vuoteen. Seuraava vuosi tuntuu joulukuussa olevan vielä kaukana, ja mahtipontisten lupausten antaminen on helppoa, turvallistakin. Sitten kun! Seuraavaa vuotta ja elämäntapamuutoksia ajatellessa lupauksiin saattaa lisäksi lipsahtaa ripaus utopiaa. …