Mielikuvia uudelleen rakentamassa
17.08.2023
Hyvä kello kauas kuuluu, paha vielä kauemmas. Negatiivisuus saa monesti positiivisuutta enemmän ilmatilaa. Hyvästä kokemuksesta kerrotaan kolmelle, huonosta yhdelletoista. Tyytymätön asiakas valittaa suureen ääneen, seuraava liittyy kuoroon – ja myrsky on noussut. Tummanpuhuva pilvi roikkuu niskassa ja taivas salamoi. Lähtökohdat viestinnälle ovat …
Ovatko tavoitteet kaikille selvät? Tuntuuko työ merkitykselliseltä?
01.03.2022
Johtaminen on palvelutehtävä, jossa viestinnän tärkeä tehtävä on vastata tiedon tarpeisiin sekä osoittaa arvostusta ja ilmaista odotuksia. Viestintä ja johtaminen kulkevat siis käsi kädessä, mutta viestintä jatkaa siitä, mihin johtaminen jää, kun johtaja poistuu paikalta. Siellä missä on ihmisiä, tarvitaan viestintää. Se …