Verkkovuosikertomus ja vastuullisuusraportti ovat strategisen viestinnän työkaluja – vinkkejä sisällön suunnitteluun
Verkkovuosikertomus, toimintakertomus ja vastuullisuusraportti tarjoavat loistavan tilaisuuden kertoa organisaation tekemän työn hedelmistä. Ne ovat erinomainen työkalu viestiä saavutuksista ja vaikutuksista suurelle yleisölle. Sekä yritykset että yhdistykset siirtyvät enenevässä määrin digitaalisiin raportteihin ja tulosjulkistusvideoihin. Selkeä kasvu on havaittavissa myös yritysvastuun ja kestävän kehityksen …
Vuosikertomus on muutakin kuin pakollinen raportti – Työllisyysrahasto
Työllisyysrahaston lakisääteisenä tehtävänä on kerätä työttömyysvakuutusmaksut, joilla rahoitetaan muun muassa työttömyysturvaa ja edistetään palkansaajien osaamisen kehittämistä aikuiskoulutusetuuksilla. Tärkeän tehtävän myötä syntyvää raportointivelvoitetta palvelee esimerkiksi saavutettava vuosikertomus, joka on toteutettu yhteistyössä Kumppanian kanssa. Työllisyysrahasto on tärkeä osa suomalaista sosiaaliturvajärjestelmää. Sen asiakkaita ovat kaikki …
Miksi vaihtaa vuosikertomukset printistä verkkoon?
Kun vuosikertomus toteutetaan myös tarinallisesti, verkkovuosikertomuksesi on raportoinnin velvoitteiden ohella erinomainen markkinointityökalu brändin näkyvyyden lisäämiseksi. …
Tuottaja mahdollistaa toimivat julkaisut
Tässä artikkelisarjassa tutustutaan Kumppanian arkisiin työtehtäviin ja rooleihin. Tuottaja toimii projektipäällikkönä erilaisissa julkaisuissa, kuten lehdissä ja vuosikertomuksissa. Mikä tuottaja? Julkaisujen kuten lehtien ja vuosikertomusten projektipäällikköä kutsutaan tuottajaksi. Tuottaja hoitaa kaikki julkaisuprosessin juoksevat asiat, seuraa sisältösuunnitelmaa ja aikataulua sekä varmistaa rajallisen budjetin riittävyyden …