Vastuullisuusviestintä luo kilpailuetua
Vastuullisuusviestintä on investointi, joka vahvistaa yrityksen brändiä sekä houkuttelee uusia asiakkaita ja sijoittajia. Viestinnän teot ja kanavat ovat tuttuja, mutta näkökulmat ja sisällöt erityisen painavia. Nykyisessä yhteiskunnassa ja liiketoimintaympäristössä ei käytännössä ole sellaista nurkkaa, johon vastuullisuuskysymykset eivät ulottuisi. Tieto, jolla ei ennen …
Kumppanian hiilijalanjälki vuonna 2021 – pääsimme tavoitteeseemme, mutta kestääkö se?
Laskimme tänä vuonna Kumppanian toiminnasta syntyvän hiilijalanjäljen jo kolmatta kertaa. Oman hiilijalanjäljen tarkastelu mahdollistaa aktiiviset teot, joilla voimme edetä kohti hiilineutraalia tulevaisuutta. Tavoitteenamme on vähentää toimintamme päästöjä 75 prosenttia vuoteen 2035 mennessä ja kompensoida jäljelle jäävät päästöt täysimääräisesti. Vertailulukuna käytämme vuoden 2019 …