Viestintä ja johtaminen – käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain
Huono viestintä on kallista. Joka viides projekti menee mönkään huonon viestinnän vuoksi. Ihan liian moni. Voimme oppia uutta tai tehdä rakentavia päätöksiä vain, kun tiedämme mitä pitää tehdä, mitä tavoitella ja kenen kanssa. Onnistumisen työkalut löytyvät viestinnästä. …
Ymmärrys lisää asiakkaiden ja työntekijöiden tyytyväisyyttä
Tiedätkö sen tunteen, kun jotakin asiaa tai jonkin tarkoitusta ei ymmärrä? Turhauttaa, ärsyttää ja jopa ahdistaa. Jos ei ymmärrä, ei voi myöskään toimia, kuten ehkä odotetaan. Otetaanpa käytännönläheinen esimerkki: Lapsi kiukuttelee eteisessä, ei suostu yhteistyöhön eikä kuuntele, mitä sanot. Sinä turhaudut, kun …
TOP 5 -vinkit tehokkaampaan sisäiseen viestintään
Kaikilla on pöytä täynnä töitä, ja sähköpostiin kilisee loputtomasti infoa? Viimeinen asia, jota väkesi haluaa, on aikaa ja vainukoiran lahjoja vaativa hallitsematon kaaos. …